Početna Događanja WMF 2015: Što je “native advertising”?

WMF 2015: Što je “native advertising”?

1408
0
WMF - native advertising kao jedna od glavnih tema

Osmi Weekend Media Festival ove će nam jeseni otkriti tajnu jednog od buzzworda godine, native advertisinga. O čemu se točno radi saznat ćemo od 24. do 27. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju gdje će i ove godine Weekend okupiti vrhunske svjetske stručnjake iz područja marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktualnim i zanimljivim temama.

“U doba izobilja sadržaja vrijede malo drugačija ekonomska pravila. Sadržaj postaje onoliko bitan koliko ima značenja te koliko vrijednog iskustva donosi. Sadržaj i iskustvo koje nudi Weekend Media Festival pokriva vjerojatno najuzbudljiviji dio ekonomije danas. Kroz program, govornike i radionice nastojimo pojasniti teme i trendove koje očekujemo u budućnosti te približiti nove poslovne modele koji su već tu, ali još ih možda nismo do kraja usvojili ili nam nisu posve jasni”, rekao je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.

Native advertising

Kao jedna od gorućih tema o kojoj ćemo čuti više na ovogodišnjem Weekendu izdvaja se native advertising. Radi se o vrlo učinkovitom obliku oglašavanja koji tekstove u potpunosti prilagođava formi i funkciji medija u kojem se pojavljuju. Sadržaj se u potpunosti i na prirodan način stapa s medijem putem kojeg je plasiran, pobuđujući istovremeno pažnju čitatelja i promatrača te potičući njihovu daljnju aktivnost u obliku komentiranja i dijeljenja sadržaja. O ovoj će aktualnoj temi govoriti više predavača među kojima su i Jana Savić Rastovac, kreativna direktorica agencije McCann Beograd te Brian Morrissey, predsjednik Digidaya, poznate američke medijske kompanije.

native advertising - WMF
Nikola Vrdoljak

Ovogodišnji Weekend dotaknut će se i drugih vrućih tema kao što su programmatic, o kojem će nam više reći Caspar Schlickum, izvršni direktor tvrtke Xaxis EMEA. Ana Anđelić iz njujorške agencije Havas LuxHub govorit će o novim poslovnim modelima u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije, a Scott Thwaites, partner menadžer EMEA u Twitteru, objasnit će kako brendovi i marketinški stručnjaci mogu iskoristiti moć sadašnjeg trenutka.

Osim predavanja i panel rasprava, Weekend i ove godine nastavlja s dodjelom SoMo Borac nagrada, koje nagrađuju najbolje projekte iz digitalne sfere. Natječaj je otvoren za radove agencija, tvrtki ili pojedinaca nastale u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Crnoj Gori, a moguće ih je prijaviti na http://somoborac.com. Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, što je najbolja prilika agencijama iz regije da se sa svojim najkvalitetnijim projektima prezentiraju oglašivačima. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. rujna, a za više informacija posjetite www.balcannes.com.