Početna Izbor Uspjeh inovativnih suvenira

Uspjeh inovativnih suvenira

958
0

Nakon prošlogodišnjeg uspjeha edukativne igre Meet Croatia – Memory Croatia s ljepotama Zagreba, Dubrovnika te nacionalnih parkova i parkova prirode, Iva Šimeković, direktorica tvrtke MegaVisit, za novu je turističku sezonu osmislila kolekciju suvenira Manda. Riječ je o kolekciji majica, šalica i vrećica ukrašenih tradicionalnim motivom srca.

„Iako ekstrahirano iz hrvatske etnologije, srce je univerzalan simbol ljubavi. Kako bismo stvorili motiv dopadljiv turistima raznih nacija i dobi, proučavali smo etnografsku baštinu – od narodnih nošnji preko medičarskih proizvoda do ukrasa za dom, te se odlučili tradicionalni motiv prilagoditi duhu vremena. Pojednostavljen i ukrašen čipkom, još jednim elementom karakterističnim za našu zemlju, nastao je sofisticiran motiv koji spaja morsku i kontinentalnu Hrvatsku“, kazala je Iva Šimeković te otkrila da je dizajn već u prvim tjednima prodaje suvenira izazvao niz pozitivnih reakcija turista.

Da je riječ o zaista kvalitetnom suveniru koji je u potpunosti izrađen u Hrvatskoj – od dizajna do šivanja, odnosno izrade keramičkih šalica, potvrđuje i sve veći broj narudžbi. U prvom je valu na tržište plasirano čak šest tisuća predmeta iz kolekcije Manda, a sada se već planiraju isporuke dodatnih količina.

„Kad sam se odlučila baviti proizvodnjom suvenira, željela sam da budu temeljeni na hrvatskoj izvornosti. Možda na prvu jest jeftinije suvenire uvoziti iz Kine, ali dobra se proizvodna cijena uz daleko bolji nadzor proizvodnog procesa i kvalitetniji rezultat može postići u Hrvatskoj. Uostalom, Hrvatsku na najbolji način promoviraju proizvodi s oznakom „Made in Croatia““, istaknula je Šimeković koja je tvrtku MegaVisit osnovala nakon što je kao ekonomistica sedamnaest godina radila u velikim hrvatskim tvrtkama i stranim korporacijama.

Osim u suvenirnicama, proizvodi iz kolekcije Manda mogu se kupiti i na Ininim benzinskim postajama diljem zemlje.

Iako su u prvom redu osmišljene kao suveniri, majice se rado kupuju i kao navijački rekvizit, a neki su ih ugostiteljski objekti izabrali i kao dio ugostiteljske uniforme.