Početna Izbor U Hoću knjigu održana druga po redu revija školskih torbi

U Hoću knjigu održana druga po redu revija školskih torbi

235
0

Dok se djeca vesele skorim praznicima, roditelji, a osobito roditelji prvašića, posebno su uzbuđeni. Kako bismo im olakšali muke prilikom odabira školskog pribora u kultnom Hoću knjigu Megastoreu u Bogovićevoj 7, u subotu je održana panel rasprava i revija najnovijih modela školskih torbi brendova Santoro Gorjuss, Connect, Herlitz, Belmil, Target, Scout i Disney, a predstavljene su i likovne mape te program Izzy Profil Kletta.

Pod dirigentskom palicom Antonije Stupar Jurkin, magistrica kineziologije Ana Kuhanec Brašnović i Sanja Srdić Jungić, voditeljica marketinga i komunikacija Hoću knjigu, potrudile su se objasniti roditeljima što je najvažnije prilikom odabira školskih torbi.

Ana Kuhanec Brašnović s kćeri, Antonija Stupar Jurkin s kćeri i Sanja Srdić Jungić

Svaka školska torba ima svoje prednosti, ali najbolja vodilja kod odabira školske torbe je da ona bude što lakša, da se nosi na oba ramena, da je u što višem položaju na leđima djeteta (da ne visi nisko na leđima) i što bliže leđima. Što se tiče torbi na kotačiće, one su dobar izbor za djecu slabije konstitucije, nižeg rasta i kilaže kojima nošenje teške torbe stvara preveliki pritisak na kralježnicu i njene strukture. Po nekim istraživanjima, torba smije težiti 10-15 posto od djetetove težine, iako ja mislim da je i to previše. Neki naši liječnici kažu 5-10 posto“, izjavila je Ana Kuhanec Brašnović.

Torbe se, u principu, tradicionalno biraju prema spolu. Najčešći kupac školskih torbi su mame, a njihov odabir ovisi o preferencijama djeteta u kombinaciji s racionalnim kriterijima. Ako majka kupuje torbu za dječaka, uglavnom bira sportske motive i na odabir ima puno različitih varijanti i funkcija. S djevojčicama je to ipak malo kompliciranije. Kada govorimo o specijaliziranim proizvođačima školskih torbi, odnos cijene i kvalitete je iznimno direktan. Dakle, veća cijena zaista znači i bolju kvalitetu. Zato je naša preporuka da se kupuju torbe upravo tih proizvođača. Kao suprotnost tome, imamo torbe koje se koncentriraju na dizajn i izgled, ali ne nužno i kvalitetu. Svakako, prilikom odabira tražite savjet prodavača ako se ne radi o poznatom i prepoznatljivom brendu”, ispričala je Sanja Srdić Jungić.

Kao kineziolog, magistrica Kuhanec Brašnović svakako je htjela napomenuti da roditelji ne smiju zaboraviti kako je svaka tjelesna aktivnost dobra jer u RH aktivno vježba tek 3-5 posto populacije. „Roditelji danas sve više potiču djecu na tjelesnu aktivnost, iako sami nisu aktivni, a ne zaboravite da djeca uče na primjeru roditelja. Bazični sportovi poput plivanja, atletike ili gimnastike uvijek su u prednosti jer najbolje razvijaju funkcionalne i motoričke sposobnosti. Nastojat ću da se moje dijete bavi sportom i da sport bude dio njenog života kao što je i dio suprugovog i mog te ću tako, sigurna sam, ublažiti strah od deformacija njene posture školskom torbom“, naglasila je.

Ines Šitum, More Less Ines
Ana Zibar sa sinom prvoškolcem
Ana Radišić s djecom

Nakon panela kojeg su roditelji s velikim interesom pratili, održana je modna revija na kojoj su mališani agencije Fashion Team Kids nosili najatraktivnije torbe iz najnovijih kolekcija brojnih renomiranih brandova.

Connect i Herlitz su tako brandovi koje karakteriziraju iznimna lakoća i nepropusni materijali, dok se Santoro Gorjuss  ističe po prepoznatljivim dizajnima škotske umjetnice Suzanne Woolcoot za kojima luduje baš svaka djevojčica. Brand Belmil, predstavio je čak četiri linije torbi – Classy, Easy Go, Compact te Leisure – čije su zajedničke karakteristike lakoća, vodootpornost, ergonomski dizajni i iznimno važni reflektirajući elementi. Brand Target se, pak, istaknuo zanimljivim dizajnom pri kojem torbe mijenjaju ne samo izgled nego i funkciju pa se od školske torbe u samo par koraka može dobiti ruksak.

Marijana Mikulić i Antonija Stupar Jurkin
Vlatka Smolčić Hokman, Marijana Mikulić, Sanja Srdić Jungić i Marina Budanko

Za kraj smo vidjeli kolekcije torbi Disney i Scout. Disney se istaknuo torbama s ukrasnim privjescima, ergonomskog  oblika, čvrstoće i lakoće, ali i omiljenim likovima Minnie Mouse i junaka Avengersa, a brand Scout inovativnim i modernim dizajnom te 40- godišnjom tradicijom toga njemačkog branda.

Djeca su se zabavila uz modnu, likovnu, nagradnu foto radionicu, a u sklopu programa održan je nastup zbora Zagrebački Allegro te predstava Kazališta La La Land – Dan u laboratoriju malog znanstvenika.