Početna 1NA1 Take me home proslavio treći rođendan!

Take me home proslavio treći rođendan!

1298
0

Hrvatski produkt dizajn sve je cjenjeniji i traženiji. Potvrđuje to i Ranka Grgić Posavec koja je prije tri godine u blizini zagrebačke uspinjače otvorila trgovinu Take me home. O mjestu s kojeg se stvari s potpisom hrvatskih dizajnera, šire svijetom, ali postaju i sve poželjnije među domaćim zaljubljenicima u lijepo, ispisuje se mnoštvo pohvala na internetskim servisima poput TripAdvisora. Istodobno u Hrvatskoj Ranka Grgić Posavec dobiva priznanja za svoj poduzetnički pothvat. Nedavno ju je mreža poduzetnica i poslovnih žena Women in Adria proglasila Mikro poduzetnicom godine.

– Nagrada me jako razveselila, posebice zbog priznanja da je to što radim, stvarno dobro, a još više su me razveselile reakcije mnogih naših dizajnera i suradnika koji su se veselili zajedno sa mnom i svi redom komentirali kako je nagrada zaista zaslužena.

Po čemu se Take me home razlikuje od drugih trgovina u središtu grada?

Od konkurencije nas izdvaja visoki standard usluge kupaca koji su nam apsolutno na prvom mjestu, te odličan izbor proizvoda koji zadovoljava različite ukuse i interese, te je uvijek visoke kvalitete. Trgovina je specifična i po tome što je unutrašnje uređenje osmislila Brigada, jedina arhitektonska tvrtka u Hrvatskoj specijalizirana za uređenje prodajnih prostora, koja nam je svojim originalnim projektom omogućila uspješnu prodaju i prezentaciju hrvatskog dizajna u samo 14 metara četvornih prodajnog prostora.

Na koji način razvijate suradnju s hrvatskim produkt dizajnerima? Stižu li Vam s gotovim proizvodima ili slušaju i Vaše ideje?

Pratimo događanja na domaćoj dizajnerskoj sceni, javljamo se dizajnerima kao i oni nama. Neki dolaze s gotovim proizvodima, a neki dolaze po savjet ili preporuku iz prve ruke, kako kažu. Jako rado dajem povratne informacije ili savjete o mogućem unapređenju proizvoda, te često zajedno dolazimo da najboljeg rješenja za neki proizvod i taj me proces jako veseli.

take-me-home-4

Kako je došlo do suradnje s Jane Poppy?

Arijana Zidar, osnivačica brenda Jane Poppy, mi se javila i ponudila svoje proizvode, a ja sam u njezinom likovnom izričaju i preciznosti izrade vidjela kvalitetu i estetiku koja se uklapa u naš asortiman. Nakon nekoliko mjeseci uspješne suradnje predložila sam Arijani da napravimo torbe s motivom stiliziranog licitara, a kasnije i kuhinjske krpe. Na proljeće planiramo isti motiv aplicirati i na majice.

Tko su kupci proizvoda hrvatskih produkt dizajnera? Jesu li to samo turisti ili i naši ljudi? 

Naši su kupci podjednako turisti i naši ljudi, većinom visokoobrazovane osobe različitih dobi i afiniteta, ali sa sklonošću prema dizajnu i umjetnosti. To su ljudi koji žele drugačije, kvalitetne proizvode koji nisu masovno proizvedeni niti uvezeni, nisu kičasti, koji imaju iza sebe priču, lako se koriste i predstavljaju odličan poklon.

Znate li na koja su najegzotičnija mjesta na svijetu otišli neki Vaši proizvodi?

Korea, Singapur, Japan, Kina, Jordan, Saudijska Arabija, Rusija, Novi Zeland, Australija, USA, London, Berlin, Pariz, Prag, Cipar, Grčka, Španjolska – samo su neka mjesta koja mi trenutačno padaju na pamet. Ne znam koliko su egzotična, ali vjerujem da su proizvodi iz naše trgovine obišli doslovno cijeli svijet.

take-me-home-7

Kako Tomićeva diše tijekom ovogodišnjeg Adventa u Zagrebu?

Tomićeva ove godine diše gastronomski i preporučam ju svim gurmanima, foodijima i ljubiteljima dobre hrane i pića. Kako i ja cijenim dobar zalogaj, već sam isprobala različite delicije poznatih chefova i mogu reći da se u Tomićevoj ove godine stvarno dobro jede!

torba