Početna Gastro Subway® otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba

Subway® otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba

322
0

Subway®, najveći lanac restorana u svijetu, u Zagrebu otvara svoj drugi restoran, i to u najužem centru grada: u Petrićevom prolazu, ispod najpoznatijeg nebodera u gradu – Iličkog nebodera na Trgu bana Jelačića. Novim restoranom u Petrićevom prolazu, Subway® u Hrvatsku premijerno donosi i nov dizajn restorana Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora – od načina kako naručiti i preuzeti hranu, do potpunog užitka u obroku. Prvi prioritet i dalje su svježi sastojci i sendviči koje gosti mogu pripremiti po vlastitom ukusu. Zahvaljujući iskušanom poslovnom modelu, franšiza Subway® je izvrsna poslovna priliku i za poduzetnike – primatelje franšize.

Fresh Forward: Prostor u kojem se gosti osjećaju odlično

Novim dizajnom Subway® svojim gostima nudi prostor u kojem će se osjećati odlično. Snažan vizualni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom interijera prostor čini svjetlijim i modernijim. U prvom planu je kutak sa svježim povrćem, kojim se želi dodatno naglasiti predanost svježim i kvalitetnim proizvodima, dok osvijetljeni prostor s ostalim proizvodima poput raznih salata, keksa i pecivima gostu omogućuje dodatni izbor. U restoranu je omogućeno i besplatno korištenje brze WiFi mreže i punjenja mobilnog uređaja za vrijeme obroka.

„Novim dizajnom restorana željeli smo potaknuti goste da vrijeme u restoranu provedu ugodnije. Restoran je u svježim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – svježe pripravljenim sendvičima, salatama i wrapovima. Željeli smo postići da dizajn naglašava ponudu restorana. Ponosni smo što se naš novi restoran i svi naši proizvodi savršeno uklapaju u preferencije naših gostiju,“ kaže Vladimir Hanula, franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.

Subway® nudi i poslovne mogućnosti

Franšizni sustav Subway® nudi brojne mogućnosti, jer je utemeljen na sustavu koji postoji već gotovo 55 godina. Prokušani postupci primateljima franšize olakšavaju svaki korak u vođenju restorana. Sustav je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički kompliciran, što znači da se može implementirati uz doista umjerena ulaganja. „Naš prvi Fresh Forward restoran je primjer kako se dalje želimo razvijati na hrvatskom tržištu te će svi novi restorani biti otvoreni u ovom dizajnu. Velik potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz autoceste,“ rekao je Martin Princ, Country Director za Središnju i Istočnu Europu.