Početna Događanja Portal Femina.hr obilježio 10 godina postojanja

Portal Femina.hr obilježio 10 godina postojanja

266
0

U predivnom ambijentu zagrebačkog Program Bara u Martićevoj, poznati lifestyle portal Femina.hr proslavio je prvo desetljeće svoga postojanja. U krugu poslovnih partnera, kolega, suradnika, prijatelja i istaknutih osoba iz javnog života, Femina.hr je obilježila 10 godina uspješnog poslovanja i dominacije na sceni domaćih digitalnih medija iz sfere lifestylea i ženskih tema.

Web platformu Femina.hr osnovali su 2009. godine zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov i informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor. U to doba, kada Facebook još nije bio toliko popularan, kada Instagram nije postojao i kada je Youtube kanal služio za slušanje glazbe, Femina.hr bila je među pionirima digitalnih projekata ovoga tipa u Hrvatskoj.

Objedinila je široki spektar tema zanimljivih prije svega ženama, iz sfere mode, ljepote, zdravlja, kulture, putovanja, prehrane… i donijela jedan sasvim novi pristup prezentaciji brendova prema čitateljima. Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije, prije svega Instagramom.

femina 10 godina

 

Svojim primjerom, Femina.hr utrla je put svim kasnijim sličnim digitalnim projektima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije prezentacije sadržaja.

femina 10 godina

femina 10 godina

U doba kada su dominaciju u domaćim medijima imali tisak i TV, Femina.hr je hrabro otvorila put za potpuno novu tržišnu igru na medijskom nebu, educirajući i potičući klijente da se odvaže na povjerenje u web kao kanal komunikacije prema čitateljima, potencijalnim kupcima i korisnicima.

U međuvremenu, portal je nekoliko puta osuvremenjen i redizajniran, a njegova se koncepcija neprestano prilagođava i osvježava u skladu s brzom izmjenom modernih trendova. Kada je ekipa portala pokretala Feminu, osjećale su se negativne posljedice snažne recesije iz 2008. godine, što je, uz činjenicu da klijenti nisu u potpunosti imali povjerenja i razumijevanja za ovakve novitete, ponešto usporilo rast na početku. No Femina.hr uspješno je nadrasla sve poslovne probleme i izazove te postavila trendove unutar branše, na temelju kojih se dan danas grade temelji za medijske koncepte u lifestyle sferi.

femina 10 godina

Od medija kojeg je na početku čitalo tek nekoliko stotina ljudi, Femina.hr postala je prepoznatljiva oaza ljepote, stila, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 140.000 ljudi. U životu portala na svakodnevnoj bazi, kroz svoje komentare i žive rasprave sudjeluju čitateljice portala, kojih sada u bazi ima preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 60.300 pratitelja, a na Instagramu 17.300.

femina 10 godina

Zora Bjelousov

Na rođendanskom partyju urednica portala, Zora Bjelousov, istaknula je – “Prije svega, ponosni smo što smo opstali, postavili trendove, ali shvatili koliko je važna fleksibilnost ako želimo i dalje pratiti sve novosti na tržištu digitalnih medija. U doba kada smo počinjali, nije bilo Influencera, blogera, Youtubera… Ljudi su nam se čudili i nisu shvaćali što zapravo radimo. Danas nam je i teže i lakše – lakše jer ne moramo objašnjavati i opravdavati svoj rad, ali teže jer je konkurencija daleko veća i stvari se puno brže mijenjaju.”

femina 10 godina

Jelena Tomić i Marko Raspor

femina 10 godina

Matilda Miličić, Zora Bjelousov, Lucija Josipović i Magdalena Bešker

Svečanost su uveličali i poslovni partneri portala, koji su se pobrinuli za atmosferu, piće, jelo i poklone za uzvanike. U ovoj lijepoj poslovnoj medijskoj proslavi sudjelovali su brendovi – Freywille, Avon, Studena, Kutjevo, L’Erbolario, Luxea, Moja oaza, Bahlen Beauty, Slatki svijet, Ulica snova i Mozaik knjiga.