Početna Događanja Paolo Terenzi kreirao za Zagrepčane tekuću emociju koja nadilazi trendove

    Paolo Terenzi kreirao za Zagrepčane tekuću emociju koja nadilazi trendove

    183
    0

    Kraljica Viktorija voljela je ruže, princeza Sisi iris, Katarina Medici bergamot, a kada si član kraljevske obitelji ‘samog pucneš prstom’ i na dvoru se stvori osobni parfumer koji samo za vas kreira parfem s omiljenom mirisnim notama.

    Prošlog četvrtka parfumerija Martimex na Trgu bana Jelačića preuzela je ulogu kraljevskog dvora i samo za svoju svitu dovela jednog od najslavnijih niche imena na svijetu, Paola Terenzija.

    Talentiran, nekonvencionalan i majstorski znalac u kreiranju mirisnih priča, Paolo Terenzi je senzacija u svijetu ljepote. Profesionalni glazbenik s diplomom prava i filozofije, studijem kemije i fizike, neograničene pjesničke mašte i senzibiliteta, poznat je po tome da obožava raditi s prirodnim, sirovim materijalima koje osobno prikuplja na svojim brojnim putovanjima širom svijeta. U njegovoj mirisnoj biblioteci nalazi se između 200 i 300 dragocjenih nota koje miješa i kreira mirisne kompozicije koje su među ostalim donijeli slavu u svijetu vrsnih poznavalaca mirisa, ali i nominaciju za jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu parfema, koji zovu parfemski Oscar – Fifi Awards.

    ‘I kada imaš najbolje sastojke vrlo je važno kako ih miješaš, u kojem omjeru jer samo jedna kriva kapljica može prouzročiti suprotan učinak od željenog. Upravo zato organiziram mirisne radionice, jer želim pokazati da je kreiranje vrhunskih mirisa poput alkemije i da istinski parfumer i umjetnik svog zanata može svakoga motivirati na kreiranje jedinstvenog mirisa. Ovaj put inspirirao sam se ljepotama Zagreba i proljećem odnosno buđenjem novog života koji sam pretočio u personalizirani parfem ‘Zagabria’,’ rekao je Paolo Terenzi koji ovu poznati talijansku niche kuću vodi sa sestrom koja je kreativna direktorica i dizajnerica i po kojoj brend nosi ime.

    Portfolio parfemske kuće Tiziana Terenzi, koji je potekao iz radionice veličine 16 četvornih metara davne 1968. godine u talijanskom gradiću Cattolici, iz generacije u generaciju prenosi osjećaje proživljene tijekom putovanja koja su ‘ulovljena’ u neprocjenjive bočice parfemskog ekstrakta.

    “Naši se mirisi rađaju iz osjećaja doživljenih tijekom putovanja. Kreiranje mirisa može trajati sat vremena, ali ponekad čak ni cijeli život nije dovoljan. Tiziana Terenzi nastala je iz zajedničke strasti i umjetničkog rada moje sestre i mene, uvijek spremnih raditi naporno, baš kao što su to činili naš otac i djed prije nas. Mi smo doista dvije duše ujedinjene u apsolutnoj različitosti, sa zajedničkom misijom stvaranja jedinstvenih tekućih, vizualnih i taktilnih emocija”, kaže Paolo, dodajući kako je brend Tiziana Terenzi rođen iz ljubavi i sjećanju na oca te želji da proslave njegovo ime.

    Strast prema putovanjima, kolekcioniraju uspomena i njihovu pretakanju u mirisne bočice u sebi nosi i V Canto, sestrinski brend Tiziane Terenzi. Inspirirani Danteovom ‘Božanstvenom komedijom’, mirisi V Canto pričaju o  putovanju prema najčistijoj i najodvažnijoj ljubavi koju je ljudska povijest ikad poznavala, upakiranih u “deset terceta” bočica parfema s rijetkim i dragocjenim esencijama koje ih čine jedinstvenim i nezaboravnim.

    “Naša je parfumerija umjetnička, ne zanimaju nas trendovi koji će sutra biti zaboravljeni, želimo stvoriti čudo koje može odoljeti vremenu i modi, tekuće emocije koje se stapaju s kožom i prožimaju onoga koji ih nosi”, zaključio je Paolo, a da je doista tako uvjerili su se predstavnici medijskih kuća i influenceri tijekom trosatne mirisne radionice s koje su za uspomenu ponijeli personalizirani miris, tekuću emociju koja nadilazi trendove.