Početna Događanja Otvoren prvi Intersport Outlet u Hrvatskoj

Otvoren prvi Intersport Outlet u Hrvatskoj

256
0

Polovica je svibnja i imamo lošu i dobru vijest. Loša je da proljeće i dalje nije stiglo u Hrvatsku što je svakako pokvarilo mnoge planove za aktivno provođenje vremena.  A dobra je da je stigao prvi Intersport Outlet, shopping destinacija u kojoj će zaljubljenici u sport i aktivan stil života kupovati proizvode vrhunskih svjetskih brendova i Intersport robnih marki po 70 posto nižim cijenama.

Intersport outlet se prostire na više od 700 metara četvornih u sklopu novotvorenog Arena Parka – dugo očekivanog proširenja Arena Centra, vodećeg trgovačkog centra u Hrvatskoj.

Gajo Dojčinović, direktor marketinga Intersporta Hrvatska sljedećim je riječima izrazio zadovoljstvo otvorenjem Intersport Outleta: „Drago nam je da smo od sada u prilici svojim kupcima pružiti mogućnost još povoljnije kupnje. U ponudi će biti performance proizvodi te proizvodi za slobodno vrijeme iz prijašnje sezonske Intersport ponude, a na istoj lokaciji smjestit ćemo i Internet webshop što će dodatno poboljšati brzinu i kvalitetu isporuke.

5500 prodajnih mjesta u 46 svjetskih zemalja čine INTERSPORT vodećom maloprodajnom mrežom sportske opreme, odjeće i obuće, a ova globalna korporacija vrlo uspješno funkcionira i na lokalnoj razini.

rupa INTERSPORT ISI u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori broji 108 maloprodajnih objekata i gotovo 1000 zaposlenih, a uz to ima i 13 prodavaonica s franšiznim partnerima. U asortimanu su zastupljeni svi vodeći svjetski brendovi sportske opreme za različite sportske aktivnosti.

Grupa INTERSPORT ISI potiče širenje maloprodajnih objekata diljem regije, s ciljem da se kvaliteta, trendovi i iskustva ovog svjetskog brenda primjene u cijeloj regiji. Nova sportska web stranica dodatno je prodajno mjesto  na kojem je moguće pronaći globalno popularne brandove koji su osvojili ljubitelje sporta i sportskih dodataka. INTERSPORT Hrvatsku je tako postala prva zemlja u regiji koja je dobila tehnološki poboljšanu inačicu online trgovine pa će tako kupcima omogućiti još bolje korisničko iskustvo.