Početna Gastro “Najukusniji” dani u godini – Tjedan restorana 2015. od 6. do 15....

“Najukusniji” dani u godini – Tjedan restorana 2015. od 6. do 15. ožujka

2500
2
tjedan restoran 2015.
Foto: Pixabay

Postoji li ljepši način za pozdraviti proljeće od uživanja u vrhunskim jelima uz dobro društvo i to svaki dan po cijeni od samo 100 kuna? Od 6. do 15. ožujka, u restoranima diljem Hrvatske, održat će se najpopularniija nacionalna gasto manifestacija – Tjedan restorana 2015.!

Jelovnici svih 74 restorana koji su uključeni u akciju mogu se pronaći na web stranici TJEDNA RESTORANA, a svi su se potrudili da vam punih 10 dana okusni i mirisni pupoljci budu na vrhuncu užitka – od predjela, preko glavnog jela do deserta, uz čašu vina ili aperitiv.

Tjedan druženja, smijeha i visoke gastronomije

Manifestacija “Tjedan restorana” već je nekoliko godina omiljena kod onih koji vole uživati u pravoj gastronomiji. Doživljava se kao priliku da se posjete oni restorani koje tijekom godine niste u mogućnosti posjetiti, ali je također postala i simbol za razdoblje kada svi organiziraju ugodna druženja s obitelji ili s prijateljima uz izvrsnu hranu.

Na koktel u hotel

Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju sa svojim hotelskim barovima, a pod sloganom “Na Koktel u Hotel”, za vrijeme trajanja Tjedna restorana Hrvatska, hotelski će barovi svakog dana od 18.00 do 19.40 sati nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 – 25 kn.

Trend ispijanja koktela prije večere tako se približava hrvatskoj publici, a u akciji sudjeluju zagrebački hoteli Esplanade, SheratonWestin i Hotel Antunović, zatim Spa Golfer Hotel iz Spa&Sport Resorta Sveti Martin te Hotel Osijek.

Tjedan restorana 2015.

Ukupno 74 restorana sudionika, koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora, u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50% veća.

Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske.

Tjedan restorana 2015.
Foto: Pixabay

2 Komentari

Comments are closed.