Početna Izbor Lejla Filipović, zaštitno je lice ljetne kampanje koja priziva ponovnu lakoću življenja

Lejla Filipović, zaštitno je lice ljetne kampanje koja priziva ponovnu lakoću življenja

41
0

Ove godine, ljeto kuca na vrata nekako brže. Možda zato jer nas je proljeće na neki način, preskočilo. Topliji dani su pred nama, a oni prizivaju ležernost, materijale koji dišu, i jednostavnost. Prestaje slojevito oblačenje, a napokon kreće i svojevrsna lakoća življenja. Polako se počinju planirati godišnji odmori i putovanja, ono čega su svi itekako željni.

Falkensteiner Resort Punta Skala, odnosno bajkoviti okoliš hotela Iadera, poslužio je kao savršena kulisa za novu kampanju brenda DeLight. Svojim prekrasnim eksterijerom i gotovo opipljivom mirnoćom, potpuno je zaokružio ljetnu temu, koja se provlači cijelom kolekcijom, a čije je zaštitno lice bezvremenski lijepa – Lejla Filipović.

Različitost ove kolekcije, u odnosu na prethodne, je u tome što njome prevladavaju haljine. Brend inače prepoznat na tržištu po svojim vrhunskim odijelima i krojevima, ovoga puta jednako uspješno  u fokus stavlja haljine. Idealne za posao, sastanak, šetnju gradom ili rivom, za proslavu rođendana ili gostovanje na svadbi, savršeno odgovaraju svim prilikama. Luksuzne prirodne tkanine, u vidu svilenih haljina sa svilenom podstavom, prevladavaju kolekcijom. Cvjetni i boho printevi, bijela boja, pamuk, svila, posvećenost detaljima, preciznost i iznimna točnost krojeva, stavljaju ovu kolekciju na listu želja mnogih pripadnica nježnijeg spola.

Volim stvarati modu za stvarne žene, klasičnu ali opet s pomakom. Naši komadi se mogu nositi godinama, i taj koncept njegujemo i upravo zato fokus stavljamo na najkvalitetnije materijale i bezvremenske krojeve, koji se lako prilagode svakoj građi tijela i većim konfekcijskim veličinama. Naše klijentice su ozbiljne žene koje cijene kvalitetu tkanine i umijeće izrade, jer sve radimo na način na koji se to radilo u nekim minulim desetljećima u kojima su te karakteristike bile standard, a sada postale luksuz koji se može rijetko pronaći i kod najprestižnijih svjetskih brendova“ – dodaje Ivan Friščić, stilist, dizajner i vlasnik brenda.

Izrada po mjeri, definitivno je jedna od vrlina koja ovaj 100% hrvatski brend čini posebnim, a uz slow fashion koncept, kolekcije su limitirane i samim time, u dućanu ćete naići na uvijek nove kreacije. Svaki šav, svako dugme, svaki materijal i kroj, svemu je posvećena izuzetna pažnja i preciznost i već godinama, to su stvari koje ne prolaze nezamijećeno. Vječna jednostavnost i elegancija koja osvaja na prvu, pronašla je put do mnogih zadovoljnih klijentica, koje već u ovo vrijeme naručuju kapute za nadolazeću jesen i zimu.

Fotografije ljetne kampanje potpisuje Matea Smolčić Senčar, obradu Marija Matijašec, a video produkciju Dino Senčar (Ratio video produkcija). Za kreativno vodstvo zaslužan je Davide Rossetti, dok se Petra Sever pobrinula za make up, a Ivica Palinić za frizure (Kosa by Ali).

Vlaška 6 u Zagrebu, adresa je na kojoj vas očekuju ljetni noviteti uz stalnu ponudu vrhunskih odijela s hrvatskih potpisom.