Početna Izbor Kako kod kuće ostati u pokretu u 7 koraka

Kako kod kuće ostati u pokretu u 7 koraka

192
0

Ovih je dana važno da ostanemo fokusirani, pozitivni i da nastaviti dalje s planom treniranja. Garmin pametni satovi nude više od 20 ugrađenih sportskih aplikacija zajedno s vježbama koje možete raditi u svojem domu. Predlažemo nekoliko načina tjelovježbe koji će vas pokrenuti i pomoći vam da ostanete aktivni.

 

1.    Kardio, vježbe snage, joga i pilates

Naši Venu, vívoactive 4/4S i fēnix 6 dolaze s ugrađenim animiranim vježbama na zaslonu. Jednostavno idite na svoje ugrađene sportske aplikacije za kardio, vježbe snage, jogu ili pilates kako biste ih pronašli. Animacije na zaslonu dostupne su na Venu, vívoactive 4 i 4S i fēnix 6 satovima.

Isto tako vježbe su dostupne za preuzimanje i na odabranim satovima s korak-po-korak uputama. Dostupne su i svim Garmin Connect korisnicima izravno u aplikaciji

2.    Joga

Pomoću ugrađene sportske aktivnosti joga usredotočite se na ispravno disanje i smanjivanje stresa.

3.    Pilates

Ovo je sjajan način za održavanje fleksibilnosti, snage, ravnoteže i svjesnosti o stanju tijela

4.    Trčanje u zatvorenom

Pokrenite noge i povećajte otkucaje srca. Možete čak isprobati i razne vježbe za trčanje poput ubrzanja i usporavanja, nagib i pad, bočni iskorak i još mnogo toga.

5.    Sobni bicikl

Bilo da pratite online tečaj ili pedalirate samostalno, ovo je zaista jednostavan način da ostanete u kontaktu s vanjskim svijetom i pokrenete zajednički trening s drugima. 

6.    Izađite van u šetnju ili na trčanje

Stopite se s prirodom i ojačajte vaš imunološki sustav

7.    Partnerska vježba sa supružnikom ili ukućanima

Imati partnera za vježbanje uvijek vas čini boljim i uvijek vas motivira. Možete se ponovno povezati na zabavan i manje stresan način