Početna Vijesti Business Hrvatska tehnološka tvrtka okupila svjetske lidere na 9. TMC konferenciji “Nove tehnologije...

Hrvatska tehnološka tvrtka okupila svjetske lidere na 9. TMC konferenciji “Nove tehnologije u industriji putovanja”

195
0

Ključni predstavnici svjetskih lidera u području tehnologija i distribucije u avioindustriji, s prihodima koji se mjere u milijardama eura, Kiwi.comTravelportAmadeusAerTicket, KupiBilet gostovali su jučer zajedno s drugim govornicima na konferenciji “Nove tehnologije u industriji putovanja” u Travel & Tehnology Hub-u ”Gacka 16” u Zagrebu.

Organizator konferencije, tvrtka Travel Management Company (TMC), okupio je predstavnike najuglednijih i najutjecajnijih europskih turističkih tvrtki, putničkih i tehnoloških tvrtki, globalnih hotelskih dobavljača i ostalih sudionika iz Hrvatske i inozemstva, te je tako Zagreb 7. veljače bio centralno mjesto avioindustrije na mapi Europe. Na predavanjima, B2B radionicama i panelu govorilo se o trendovima u industriji putovanja, utjecaju novih tehnologija i mogućnostima koja ona nude. Naglasak je stavljen na rješenja koja se odnose na kombiniranje iskustva, tradicije i novih tehnologija.“Na TMC konferenciji okupili smo najrelevantnije stručnjake u industriji putovanja, 9 govornika iz 8 zemalja, osvrćući se na tehnološke promjene, utjecaje globalnih regulatora, novim modelima distribucije VI (virtual interlining) kao i novim standardima (NDC) u industriji putovanja, s naglaskom na avioindustriju. Ciklus TMC konferencija daje odgovore na promjene koje dolaze, putem osoba i tvrtki lidera iz avioindustrije koji prezentiranjem svojih poslovnih praksi prenose iskustva, izazove i prepreke  koje su ih pozicionirale kao vodeće u ovom segmentu poslovanja”, kaže Anđelko Ćalušić, CEO TMC Solutions.

Anđelko Ćalušić, CEO TMC

Zdenek Komenda, direktor poslovnog razvoja za Kiwi.com, naglasio je važnost sveobuhvatne ponude za pametno planiranje putovanja koja štedi vrijeme i novac. Kiwi.com tako korisnicima predlaže i povezuje aviopromet, transfere i ostala sredstva prijevoza. Snažna vizija koju predstavlja Kiwi.com, kao predvodnik virtual interlining modela poslovanja, očituje se i kroz najavu razvoja modela “door to door” strategije na kojoj aktivno rade a što je izazvalo oduševljenje sudionika konferencije.

Predstavnik najvećeg europskog konsolidatora za aviokarte, Oleksii Murovtsev, regionalni direktor za središnju i južnu Europu i Euroaziju iz AerTicketa nadovezuje se na priču povezivanja i partnerstva te ističe da tvrtke iz područja putovanja i avioprometa ne bi trebale biti konkurencija nego zajedno činiti distribucijsku mrežu koja se nadopunjava partnerstvima.

Ovom prigodom predstavljena je suradnja na području razmjene sadržaja posebnih cijena aviokarata s TMC-em, putem čega AerTicket dobiva pristupa tržištu Hrvatske i regije a TMC globalnu snagu koja se očituje kroz mrežu posebnih cijena koju AerTicket stavlja na raspolaganje cijelom nizu korporativnih klijenata i agencija koje koriste neke od tehnologija razvijenih od strane TMC-a.

Značaj novih tehnologija u industriji putovanja naglasili su i Aleksandra Tomaszewska, prodajna senior managerica za središnju i istočnu Europu i Oleksii Smotrov, zadužen za razvoj software-a u Travelportu, svjetskoj distributivnoj platformi za putovanja. Njihovo istraživanje mišljenja putnika kaže da su baš aplikacije i pametni telefoni kojima mogu plaćati i rezervirati usluge putem neprekinutog procesa od pretrage do rezervacije i plaćanja, ključni za doživljaj i vrijednost putovanja.

 Nicole Zapp, direktorica prodaje u Amadeusu, dotaknula se digitalne transformacije u industriji putovanja, kako ona mijenja svijet i iskustva putovanja uz tehnologije koje su sveprisutne i koje naša putovanja čine okosnicom širih društvenih procesa.

Boris Pirozhnikov, operativni direktor vodećeg ruskog online distributera aviokarata KupiBilet.ru, predstavio je stanje i specifičnosti poslovanja na ruskom tržištu kao i činjenicu da im je cilj proširiti se i na tržište prodaje željezničkih karata, koje će kako oni predviđaju, i dalje imati značajan potencijal za rast na ruskom tržištu.

Više o tvrtki TMC (Travel Management Company), organizatoru konferencije

Strateški lokalni partner svjetskih lidera u avioprometu, organizator ove konferencije tvrtka TMC, svojim tehnološkim rješenjima i alatima, kao i tehnološkom i savjetodavnom podrškom u nabavi na području avioprometa, agencijama i korporativnim klijentima omogućuje da naprave značajnu uštedu i veći profit. Njezini alati i tehnologije naslanjaju se na rad putničkih agencija i globalnih distributivnih sustava u industriji putovanja, posebno u području avio putovanja. TMC  također daje podršku pružateljima tih usluga kako bi krajnjim korisnicima omogućili što bolji doživljaj putovanja. S druge strane ta rješenja omogućuju pružateljima usluga avio prometa da se što bolje i brže prihvate promjene i integriraju ih u svoje poslovanje. Prateći trendove, TMC konferencije organiziraju se kako bi brojne sudionike inspirirali na promjene i pripremili za izazove koji ih očekuju na području avioprometa i putovanja.