Početna Mozaik Dani komunikacija: Predstavljeni članovi žirija natjecanja MIXX

Dani komunikacija: Predstavljeni članovi žirija natjecanja MIXX

1132
0
Odabrani članovi žirija natjecanja MIXX

Organizatori Dana komunikacija predstavljaju 12 digitalnih stručnjaka koji će ove godine odlučivati o dobitnicima nagrade MIXX koja prepoznaje najbolje digitalne kampanje i digitalne alate/platforme na području tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Nagrade se dodjeljuju u 10 kategorija, a žiri će ocjenjivati radove na temelju kreativnosti, strategije, izvedbe i korištenja medija te postignute rezultate.

Članovi žirija ove godine su Đuro Korać, predsjednik žirija (Nivas), Vladimir Karmelić (Drap), Anđela Buljan Šiber (iZone), Tamara Momčilović (Infinum), Jasna Manzoni (Brlog), Ratko Gregor Jagodić (KIOSK studio), Vanja Bertalan (web.burza), Ida Pandur (Grey Entourage), Vjekoslav Srednoselec (MediaCom), Martina Jelić (McCann Universal), Marko Črne (PHD) i Katarina Bule (Zagrebačka pivovara).

Članovi žirija imat će težak zadatak

Odabrani članovi žirija natjecanja MIXX
Đuro Korać

“Kako broj profesionalaca u polju onlinea raste iz dana u dan ove godine očekujemo još više prijava i bolju kvalitetu radova. Kao i prijašnjih godina, natjecanje MIXX pruža jedinstvenu priliku hrvatskim digitalnim agencijama da pokažu kako i u našem kutku Europe cijenimo izvrsnost i kreativnost, a kao što su dosadašnje nagrade pokazale – imamo što pokazati. Vjerujem da će žiri sastavljen od dokazanih profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija imati težak zadatak odabrati najbolje od najboljih”, izjavio je Đuro Korać, predsjednik žirija natjecanja MIXX.

Osim nagrade MIXX za koju se prijave zaprimaju do 15. ožujka 2015., na Danima komunikacija dodjeljuju se još dvije strukovne nagrade – Effie i IdejaX. Prijave radova za natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje komunikacija otvorene su do 8. ožujka, a za IdejuX koja nagrađuje najkreativnije kampanje i radove u tržišnim komunikacijama u Hrvatskoj do 25. ožujka. Pobjednici natjecanja bit će proglašeni na Danima komunikacija u travnju 2015.

Kotizacije i smještaj

Zbog iznimno velikog broja sudionika koji su prošle godine Dane komunikacija prepoznali kao idealno mjesto za razmjenu iskustva i povezivanje unutar industrije, ove su godine organizatori osigurali povoljnije cijene kotizacija i smještaja. Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencije HURA cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 noćenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2,295.00 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smještaj u hotelu Lone**. Svi zainteresirani sudionici koji se odluče na smještaj u hotelu Lone ostvarit će značajan popust na cijene kotizacija. Ove godine po prvi puta studenti do 26. godina dobivaju besplatnu kotizaciju uz predočenje indexa ili x-ice. Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite www.danikomunikacija.com.

*odnosi se na smještaj u dvokrevetnoj sobi
** odnosi se na tri noćenja u dvokrevetnoj sobi