Početna Izbor Šesti PLACE2GO dobio i B2B dan

Šesti PLACE2GO dobio i B2B dan

967
0

Šesti PLACE2GO ove je godine, uz preseljenje u impresivan prostor Arene Zagreb, dobio i B2B dan po uzoru na najveće svjetske sajmove. Sajam je svečano otvorio ministar turizma Gari Cappelli, nakon čega se otvorila vječna tema hrvatskog turizma – Cjelogodišnji turizam: izazov ili mit. O produženju sezone raspravljali su Ivo Bašić, glavni tajnik Ministarstva turizma, Iva Puđak Mihajlović, voditeljica Odjela za PPS, PCE+ i EU fondove, Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije, Antonia Urlić, pomoćnica direktora Sektora za turizam HGK, Radmila Kovačević, turistička novinarka Večernjeg lista, Ivan Srakovčić, predstavnik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela i vlasnik Hotela Korana i Zagorka Mintas, direktorica Upravljanja poslovnim odnosom za klijente poduzetničkog bankarstva Zagrebačke banke – složili su se da je popunjenost i posjećenost izvan sezone itekakav izazov, iako Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi i u svojem kontinentalnom dijelu.

Lollipop business lounge - 11

«Sezonalnost je izuzetno zahtjevno pitanje u mnogim zemljama. Mi želimo i nastojimo produljiti sezonu tijekom cijele godine fokusiranjem na domaće goste te jačanjem zdravstvenog, nautičkog, kulturnog i cikloturizma», rekao je Ivo Bašić.

Krešimir Mišak, Nebojša Subanović, Domagoj Jakopović Ribafish, Vera Jergović i Roko Živković putovali su kroz vrijeme na panelu Quantum love. Dok se većina složila da bi se vremeplovom rado vratili u prošlost – geološko razdoblje Kredu, antički Rim ili Hrvatsku u 15. stoljeću, neki su priznali da bi teško odoljeli i odlasku u budućnost. Nisu znali da se u Šibeniku već može putovati kroz vrijeme.

Panelica Cjelogodišnji turizam - izazov ili mit_

«Ono po čemu smo u Šibeniku poznati je upotreba moderne tehnologije u prezentiranju kulturno-povijesne baštine. Zahvaljujući proširenoj stvarnosti posjetitelji na tvrđavi Barone mogu doživjeti Šibenik u 17. stoljeću i otići u vrijeme Kandijskog rata kada se ispred tvrđave nalazilo 30 tisuća Turaka spremno napasti ju», objasnila je Vera Jergović iz Tvrđave kulture Šibenik.

Panelica Quantum love - 02

 

 

Vlasnici obiteljskog smještaja mogli su doznati kako pripremiti, prezentirati i oglasiti apartman, sobu ili kuću za odmor. Predavanje na tu temu održala je Anamarija Cicarelli, vlasnica Savjetovališta za obiteljski smještaj – Interligo, a tom je prilikom premijerno predstavila i novi stručni časopis Apartman plus, čija se promocija uskoro očekuje u Splitu.

Produkciju događanja potpisuje EXE produkcija, a B2B generalni pokrovitelj je Hrvatski Telekom.

„Niz hotela diljem Hrvatske koristi široki raspon naših usluga – TV sustav, wi-fi, fiksnu i mobilnu telefoniju, interne mreže, video nadzor, fiskalizaciju, ICT opremu, e-punionice, e-bicikl te pametni parking. Bilo da je riječ o tematskom i butik hotelu, apartmanu, ili pak ekskluzivnom mjestu s najzahtjevnijim gostima, naša rješenja olakšavaju hotelijerima njihovo svakodnevno poslovanje“, ističe Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odjela za ICT ponudu Hrvatskog Telekoma.

Lollipop businness lounge opremili su Unopiu i Pro-Mak, a rasvijetlila tvrtka Senna. Nakon zanimljivih rasprava opuštalo se uz Milman kavu, vodu s porukom Janu i pokoju kapljicu Zdjelarević vina te prelistavalo neki od brojnih Algoritam MK turističkih vodiča za razne destinacije diljem svijeta, kuharice, karte i atlase.

Odgovori

Please enter your comment!
Please enter your name here