Početna Izbor Muzej dobrog zvuka- koncert Zagrebackih solista i ansambla Antiphonus u siječnju u...

Muzej dobrog zvuka- koncert Zagrebackih solista i ansambla Antiphonus u siječnju u Muzeju za umjetnost i obrt

308
0

I ove godine MUO – Muzej dobrog zvuka nastavlja s tradicijom ciklusa koncerata u jedinstvenoj atmosferi atrija Muzeja. U subotu 26. siječnja održat će se koncert Zagrebačkih solista s početkom u 20 sati, te u utorak 29. siječnja prvi ovogodišnji koncert iz ciklusa TRIADE VI ansambla Antiphonus.

Subota, 26. 1. 2019.

Koncert Zagrebačkih solista

Sreten Krstić, koncertni majstor

  1. Mendelssohn.:Kvintet op.87, 1.stavak, Allegro vivace
    J. Haydn: Kvartet op.64, br.5 u D-duru, 1.stavak, Allegro moderato
    L. van Beethoven: Gudački trio u c-molu, op.9, br. 3, 1. stavak, Allegro con spirito
    J.M. Leclair: Duet iz Šest sonata za dvije violine, op.12. br.5, 1.i 3.stavak
    C. Dancla: Duet za violinu i violončelo iz opere Strijelac vilenjak C.M. von Webera
    A. Dvorak: Trio za dvije violine i violu u C-duru, op.87, 1.stavak
    W.A. Mozart: Disonantni kvartet u C-duru, KV 465, 2.stavak Andante cantabile
    F. Mendelssohn. Gudački kvintet u B-duru, op.87, 4. stavak, Allegro molto vivace

Utorak 29. 1. 2019., 20 sati

Ansambl Antiphonus, koncert iz ciklusa TRIADE VI

Chez Petrarca

Madriagli na poeziju Petrarke

Gost: Luca Pianca, lutnja (Švicarska)

„Kennst Du das Land…? Onu zemlju, u kojoj cvaše  Menčetić, Marulić, Lucić i Ranjina, onu najvjerniju utvrdu petrarkizma..zar upravo u njojzi, zar nije krajnje očekivano da publika pohrli na koncert posvećen poeziji velikog barda soneta i tražitelja nebeskog u zemaljskom?

Iz pera Arcadelta, Palestrine, Lassa, Marenzija, Werta i Monteverdija, čut ćemo kako je Petrarca pomirio svoje nebo i zemlju, i možda saznati odgovor na pitanje mnogih mučenika školske lektire: Kakav je to tip koji je cijeli život pisao o jednoj ženi, s kojom se družio samo vrlo izdaleka ili u mislima?

Pa, možda zato što se gospođica Laura prezivala de Sade…

..no eto, ona je uminula, ali trajni ideal je ostao; soneti su ostali tužni, a Petrarka nije.

Gospođica se Laura preobrazila u vječne lovorike kojima je velikan ovjenčao svoje čelo u najboljoj antičkoj maniri, nudeći nepresušno blago inspiracije skladateljima svih naraštaja.“

Tomislav Fačini